برگزاری نشست ارکان طرح صالحین با امام جمعه ملکشاهی 

نشست حلقه مربیان و ارکان طرح صالحین با امام جمعه و استادیار شجره صالحین شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۶۸۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ملکشاهی، نشست حلقه مربیان و ارکان شجره صالحین با حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی احمدفداله امام جمعه و استادیار شجره صالحین شهرستان ملکشاهی، جناب سرهنگ مرادیانی فرمانده سپاه و حجت الاسلام والمسلمین صیدی نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه ملکشاهی در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه ملکشاهی برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی احمدفداله امام جمعه شهرستان ملکشاهی طرح تربیتی صالحین را بسیار ارزشمند و کاربردی توصیف و اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت و کارایی این طرح، ساختار تشکیلاتی شجره مبارکه و تربیتی صالحین نیاز به تحول دارد. 

حسینی احمدفداله افزود: تقویت و سرمایه گذاری روی حلقه های شجره طیبه صالحین باعث تقویت ایمان و فکر در جامعه می شود. 

امام جمعه شهرستان ملکشاهی با اشاره به لزوم ترمیم و شبکه سازی منسجم ارکان در سطوح مختلف بیان کرد: صالحین دنبال کننده اهداف بلند معرفتی، تربیتی، بصیرتی و بهترین شبکه کادر سازی و نخبه پروری برای انقلاب اسلامی است و در این راستا ارکان، سرمربیان، مربیان و سرگروه ها در حوزه ها و پایگاه ها باید برنامه ریزی منظم داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی احمد فداله در ادامه بر استفاده از ظرفیت های شبکه سازی و تبلیغ در فضای مجازی و ارتباط مستمر استاد با شاگرد تاکید و دوره های آموزش معرفتی، تربیتی و بصیرتی را لازم دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار